Przejdź do treści

ORGANIZACJA DZIEKANATU

    Liczba godzin: 16 godzin

    Cena szkolenia: 900zł

    Warunki uczestnictwa:

    • Ukończone 18 lat;

    • kserokopia potwierdzenia dokonania przelewu;

    • wypełniony i podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy (do wypełnienia w

    • sekretariacie Proinvestment );

    • KOMPLET dokumentów należy dostarczyć przed pierwszymi zajęciami;

    • Obecność na min. 80% zajęć oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu

    • końcowego.

    Cel szkolenia:

    Nabycie umiejętności w zakresie wykonywanych obowiązków, organizacji pracy, obsługi klientów oraz pracowników firmy. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób zarządzać sekretariatem oraz godnie reprezentować firmę. Nabędą umiejętności w zakresie komunikacji, hierarchizacji zadań oraz selekcjonowania informacji. Otrzymają pakiet narzędzi niezbędnych do wykorzystania własnego potencjału w zakresie realizowanych zadań. Nabędą również umiejętności w zakresie właściwego postępowania z obiegiem dokumentów.

    Grupa docelowa:

    Kurs skierowany jest do osób pracujących w dziekanacie lub chcących podjąć taką pracę.

    Ramowy program kursu:

    • zasady organizacji profesjonalnego dziekanatu,
    • nowoczesna komunikacja biurowa,
    • kształtowanie osobistego wizerunku,
    • pierwszy kontakt – przyjmowanie interesantów,
    • profesjonalne odbieranie rozmów telefonicznych.
    • planowanie i organizacja czasu pracy w dziekanacie.
    • ochrona informacji niejawnych oraz danych osobowych,
    • marketing oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki edukacyjnej,
    • kompletowanie i prowadzenie teczki dokumentów kandydata/ studenta,
    • dokumentacja dotycząca przebiegu studiów, w tym także w formie elektronicznej oraz inne dokumenty dotyczące przebiegu studiów z uwzględnieniem wymogów przewidzianych przepisami kodeksu postępowania administracyjnego, w tym w zakresie wydawania zaświadczeń,
    • dokumentacja związana z ukończeniem studiów: protokół egzaminu dyplomowego; dyplomy ukończenia studiów (ministerialne i uczelniane wzory dyplomów); nowy wzór suplementu do dyplomu; zasady sporządzania i wydawania dyplomów i suplementów do dyplomów, ich odpisów, w tym także w językach obcych,
    • dokumentacja zbiorowa: album studenta, rejestr wydanych legitymacji i indeksów, protokoły zaliczenia przedmiotów, księga dyplomów,
    • czynności administracyjne pracowników dziekanatu związane z dokumentacją przebiegu studiów,
    • sposób postępowania z dokumentacją przebiegu studiów oraz zasady wydawania dokumentów stwierdzających ukończenie studiów w przypadku likwidacji uczelni,
    • obsługa interesantów w kontekście bezpośrednim i telefonicznym. Rozmowa z trudnym interesantem. Zasady komunikacji pisemnej. Kultura zawodu. Przepływ informacji, komunikacja,

    psychologia pracy, zapobieganie i rozwiązywanie konfliktów wewnętrznych i zewnętrznych.

    Efekty uczenia się:

    Uczestnik po kursie nabywa niezbędnej wiedzy oraz umiejętności z zakresu organizacji pracy w dziekanacie.

    Prowadzący zajęcia:

    Mgr Iwona Długosz – Coach. Ceryfikowany DiSC trener personalny. Doradca zawodowy.

    Ukończyła studia z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ukończyła szkolenie ”Twoja firma”. Wykładowca w Instytucie Studiów Podyplomowych Andrago Centrum w Kielcach. Tłumacz języka włoskiego. Pracuje jako doradca finansowy. Prowadzi szereg szkoleń z zakresu ZZL, DiSC, Motywowanie pracowników, Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy, mała przedsiębiorczość, itp.

    Zapewniamy:

    • Komplet materiałów dydaktycznych.

    • Certyfikat ukończenia szkolenia

    Po kursie uczestnik otrzymuje:

    • zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN),
    • certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,
    • certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.