Liczba godzin: 16 godzin
Cena szkolenia: 900zł
Warunki uczestnictwa:
• Ukończone 18 lat;
• kserokopia potwierdzenia dokonania przelewu;
• wypełniony i podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy (do wypełnienia w
• sekretariacie Proinvestment );
• KOMPLET dokumentów należy dostarczyć przed pierwszymi zajęciami;
• Obecność na min. 80% zajęć oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu
• końcowego.
Cel szkolenia:
Nabycie umiejętności w zakresie wykonywanych obowiązków, organizacji pracy, obsługi klientów oraz pracowników firmy. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób zarządzać sekretariatem oraz godnie reprezentować firmę. Nabędą umiejętności w zakresie komunikacji, hierarchizacji zadań oraz selekcjonowania informacji. Otrzymają pakiet narzędzi niezbędnych do wykorzystania własnego potencjału w zakresie realizowanych zadań. Nabędą również umiejętności w zakresie właściwego postępowania z obiegiem dokumentów.
Grupa docelowa:
Kurs skierowany jest do osób pracujących w dziekanacie lub chcących podjąć taką pracę.
Ramowy program kursu:
- zasady organizacji profesjonalnego dziekanatu,
- nowoczesna komunikacja biurowa,
- kształtowanie osobistego wizerunku,
- pierwszy kontakt – przyjmowanie interesantów,
- profesjonalne odbieranie rozmów telefonicznych.
- planowanie i organizacja czasu pracy w dziekanacie.
- ochrona informacji niejawnych oraz danych osobowych,
- marketing oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki edukacyjnej,
- kompletowanie i prowadzenie teczki dokumentów kandydata/ studenta,
- dokumentacja dotycząca przebiegu studiów, w tym także w formie elektronicznej oraz inne dokumenty dotyczące przebiegu studiów z uwzględnieniem wymogów przewidzianych przepisami kodeksu postępowania administracyjnego, w tym w zakresie wydawania zaświadczeń,
- dokumentacja związana z ukończeniem studiów: protokół egzaminu dyplomowego; dyplomy ukończenia studiów (ministerialne i uczelniane wzory dyplomów); nowy wzór suplementu do dyplomu; zasady sporządzania i wydawania dyplomów i suplementów do dyplomów, ich odpisów, w tym także w językach obcych,
- dokumentacja zbiorowa: album studenta, rejestr wydanych legitymacji i indeksów, protokoły zaliczenia przedmiotów, księga dyplomów,
- czynności administracyjne pracowników dziekanatu związane z dokumentacją przebiegu studiów,
- sposób postępowania z dokumentacją przebiegu studiów oraz zasady wydawania dokumentów stwierdzających ukończenie studiów w przypadku likwidacji uczelni,
- obsługa interesantów w kontekście bezpośrednim i telefonicznym. Rozmowa z trudnym interesantem. Zasady komunikacji pisemnej. Kultura zawodu. Przepływ informacji, komunikacja,
psychologia pracy, zapobieganie i rozwiązywanie konfliktów wewnętrznych i zewnętrznych.
Efekty uczenia się:
Uczestnik po kursie nabywa niezbędnej wiedzy oraz umiejętności z zakresu organizacji pracy w dziekanacie.
Prowadzący zajęcia:
Mgr Iwona Długosz – Coach. Ceryfikowany DiSC trener personalny. Doradca zawodowy.
Ukończyła studia z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ukończyła szkolenie ”Twoja firma”. Wykładowca w Instytucie Studiów Podyplomowych Andrago Centrum w Kielcach. Tłumacz języka włoskiego. Pracuje jako doradca finansowy. Prowadzi szereg szkoleń z zakresu ZZL, DiSC, Motywowanie pracowników, Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy, mała przedsiębiorczość, itp.
Zapewniamy:
• Komplet materiałów dydaktycznych.
• Certyfikat ukończenia szkolenia
Po kursie uczestnik otrzymuje:
- zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN),
- certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,
- certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.